piątek, 8 marca 2013

Navy blue jacket

marks & spencer jacket | next t- shirt | My Dad's watch | bracelet - no name | denim co. jeans | clutch, high boots- vintage

Marynarka to zdecydowanie moje ulubione okrycie wierzchnie. A szczególnie już, gdy ma złote guziki :) ♥ 
Tą z dzisiejszych zdjęć upolowałam kiedyś na Allegro. Jest moją ulubioną :) Bardzo lubię ją łączyć też, na przykład, z pasiastymi koszulkami. Z resztą, ona w wielu zestawieniach wygląda bardzo fajnie. Na pewno jeszcze będę ją pokazywać :) 
Buty z łańcuszkami są jednymi z najbardziej oryginalnych w mojej szafie - moim zdaniem, właśnie w tych złotych łańcuszkach tkwi cały ich urok :)

16 komentarzy:

  1. Super połączenie marynarki z t-shirtem:) Ogólnie całość jest cudna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się buty :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja!! ; p



    i invite to me too

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog i wystrzałowe butki ;. Pozdrawiamy
    Biolożki

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam marynarki, zajmują one większość miejsca w mojej szafie ;p Bardzo ładne kozaki ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz ! a buty i ta koszuka jest najlepsza <3 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje za odwiedziny! swietny post! dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. klimatyczne zdjęcia :)

    http://tuurlajdropsaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool hairdo!

    Best,
    the ALLAROUNDEVE team

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirt i marynarka! Uwielbiam takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całokształt super, zestawienie bardzo mi się podoba :) A jeśli chodzi o buty, to przypominają mi buty jeszcze mojej mamy z dawnych czasów, co nie znaczy, że to coś złego, mnie osobiście podobają się :)

    OdpowiedzUsuń